کاسِرتا، کاخی با 1200 اتاق


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394
بازدید : 321
نویسنده : مهدی نصیرپور

 

کشور ایتالیا، با 50 اثر ثبت شده تاریخی و طبیعی در فهرست میراث جهانی یونسکو، از لحاظ میراث جهانی بشریت پرجاذبه ترین کشور جهان می باشد. میراثی که نشان دهنده فرهنگ و طبیعت غنی این کشور در تمام ادوار تاریخی است.

 

یکی از این آثار تاریخی "کاخ کاسِرتا" است که کاخی به سبک "باروک" بوده و در نزدیکی شهر ناپل قرار دارد. باروک سبکی از معماریست که در سده 16 تا 18 میلادی رایج بوده است. معماری داخلی آن سرشار از نقاشی های رنگارنگ، کنده کاری و مجسمه های سلطنتی می باشد. 

حوضچه های بزرگ محوطه کاخ جلوه ای با شکوه به این کاخ وسیع داده اند. لازم به ذکر است که این کاخ از بزرگترین کاخ های اروپا محسوب شده و هزار و دویست اتاق دارد که 40 اتاق آن مربوط به سکونت امپراتور وقت بوده است. ساختمان کاخ 45000 مترمربع مساحت داشته و ساخت آن به اواخر قرن 19 میلادی برمی گردد. این اثر در سال 1997 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفت.

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اماکن تاریخی خارجی , باروک , برترین های خارجی , ,
:: برچسب‌ها: کاسِرتا , کاخی با 1200 اتاق , تصوير کاخ کاسرتا , بهترين تصوير کاخ کاسرتا , جديدترين تصوير کاخ کاسرتا , دانلود تصوير کاخ کاسرتا , مشاهده جديد ترين تصوير کاخ کاسرتا , عکس کاخ کاسرتا , تصوير جديد کاخ کاسرتا , معماری به سبک باروک , باروک در معماری , کاخ در معماری , سبک باروک در معماری , گالری عکس های معماری , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , معماران بهبهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com